Tuesday

Photobucket mood selepas periksa: makan

YO.
okehokeh. yippie; dah habis periksa (!) korang dah? belum kan? eh? dah eh? haha. bengang akuu.


okayyy. so hari ineh, aku nak share somthing dengan u olls. 
right. korang suka cookies? no no no, bukan cookie monster yang warna blue dan tiada adab makan itu ya, cookies yang bersamaan dengan biskut tu. ha, pandai.ok. motif nya; aku tak suka raisin dalam cookies aku. setuju? tidak? T_________T

next; siapa yang gila aiskrim sandwich? yang pastinya bukan aku. 
hari tu kan; aku terjumpa kan; ini benda kan; yang tunjuk kan; cara yang REAL untuk makan aiskrim sandwich:

.
hah; macam tu lah. faham? faham? 

tekan biskut, jilat aiskrim, tekan biskut, jilat aiskrim

 :)




*terlalu hot? oh tidak


 peace.

.THE END.

1 comment:

  1. hai awak :) saye da follow awak :) follo me back @ http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/2011-fia-formula-one-world-championship.html

    ReplyDelete