Friday

diskusi? +___+

ergh. diskusi

*yey

ok. oleh sebab aku tarak itu kerja yang berpekdah nak dibuat dalam kelas;  plus mak aku belum sampai-sampai lagi ,so dengan muka tak malu betoiii, aku promote muka aku depan kelas dengan brochure jadah apa entah. HAHA.



ecehh; time makbapak lalu sahaja kelas aku, muka agak cool lah gituhh, tapi time ada mummy/daddy yang masuk kelas aku, kaki dah dok geletar tak habis-habis. tak tahu nak cakap apa -__________- poodahhh~



tarak banyak idea nak cerita dalam post ineh, balik awal sangat kottt.

anyway, *yay, dapat balik awal. balik rumah terus berdating dengan bantal bucuk.

krohh krohh

v____v

*huaargghhhh, nite.


pst: guys; rajin-rajinkanlah tangan yang telah diberi untuk klik

link ini (KLIK)

*cantik gilaaaa dohh blog dia.  kemas gila bhaii.

ergh. faint.

+__________________+

HAHA.

2 comments: