Saturday

Photobucketdude. i'm a nurse?

okayyy. agak-agaknyaa, cuti sekolah ni tuan-tuan puan-puan cik-cik  non-non, dann makhluk lain, korang terfikir tak pasal cita-cita korang? ya, cita-cita. HAHA, maybe aku sorang je kot yang fikir gituu.

ok. kenapa? sebab satu FAMILYY aku on holidayy. haha. holiday ber-sakit di rumah. and aku lah nurse-tanpa-gaji nyaa.


okeh. ini kisahnyaa:

pagi tu, ayah sakit, and then jangkit pada orang ini, dan orang ini dan orang ini. jeng jeng jeng. Tiba-tiba aku jadi gila kuasa jadi nurse. (sila refer gambar)


and thenn: dengan ganasnya aku pegang *apa nama benda alah tu? oh. benda inject  dann, HAHA, aku simpan 'benda alah' itu. haha. tak sanggup aku nak inject diorang.




anywayy, guys? cuti best? naik cuti sekolah nanti, bagi taww presents dari tempat korang melancong ea? ea?




HAHA



No comments:

Post a Comment