Monday

500 blog!


ok. itu? BANNER ABANG BEN 

you, you you, join taw.




hai ^^ nama saya Aimi. saya duduk di satu kawasan yang agak tidak terkenal, iaitu kulai. saya berumur 13 tahun dan selalu berangan siang, malam dan tengah malam nak jadi arkitek. Saya suka sangat sangat sangat pada apa jua jenis barangan yang dikategorikan 'comel'. saya kadang-kadang merepek tanpa fullstop. fullstop.


tujuan saya berbloging? untuk menceritakan kisah hidup saya yang kadang-kadang macam itu, dan kadang-kadang macam ini. HAHA. act, bila saya ada blog ni, saya selalu sangat gatal tangan nak hias bloggg je. takda red light nak stop hias blog.



arahan kalau nak enter 500 BLOG ini:
  1. Letak banner banner-ben-3 ini..
  2. TAJUK: 500 BLOG ! dan linkkan ke entri ini ...
  3. Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..
  4. Tinggalkan url entri anda di entri ini ... 
  5. tolong paste url anda sekali saja untuk mengelakkan gandaan di senarai ..
ok? dah? bahbai :)

No comments:

Post a Comment