Thursday

khatam sekolah sesi 2010

okie dokie  ;D

seperti tuan-tuan dan puan-puan dimaklumkan, hari ini hari terakhir sekolah. *yippiee~* and, seperti sekolah-sekolah yang lain, ada jamuan. mestilah ada yang korang ngada-ngada nak sebok sponsor kek lah. kfc lah, 

bla bla bla.

okayy~ memandangkan korang sudah cukup faham ayat tertera di atas tuhh~

aku akan tunjukkan beberapa jibik gambar hasil paparazi aku. 

*padan muka korang yang kena!*

 *photo requested*

apa? dia? macam monyet? HAHA, ya, memang.

alah, takkan korang tak kenal dia. alah, badut aku tuuu~

dah ingat? syukran!



HOHOHO~





ya, aku tahu ni tangan. disebaliknya? 

FARAH

*amik kau!*

hah! nak menyorok belakang langsir??

kan aku dah snap gambar kau~

cik AISYAH



p/s: kenapa korang tak suka amik gambar? pelik bin ajaib. cuba lah jadi macam diorang ni::

haa~ si EILEEN. comel kan? kann? sorry, cik tong air aku masukkan sekali, 

maklumlah, tong air pon punya posing HOTT,



erhh~ yang ini?

;P

No comments:

Post a Comment