Tuesday

Photobucketkak nad punye pasal


01 . nama blog dan why nama itu dipilih ?
hidup playdohh. okayy, act, mak and abah dok bertalu-talu tanye kenapa aku bagi nama hidup playdohh. oh. entahlah kenapa, haha. maybe sebab kat TV selalu ada iklan playdoh lah kott. habis otak aku dah jam dengan lagu tuhh.
"create a full, colorful make-able fun with playdoh" 
*something macam tu la. haha. 
02 . nama url blog dan mana datang idea tu ?

http://aimieblogrr.blogspot.com/
okayy. URL tiada kaitan LANGSUNG dengan apa jenis surat khabo or mag di dunia.
asalnya, masa nak sign up blog ni, otak tengah haus dengan kebernasan idea. so, mula-mula tulis:
http://aimi

then: terpkir, dunia ni ade dekat jilion nama aimi kan? haha. so, tambah 'e' dibelakang, and then, add blog:

http://aimieblog

"hei, bosan lah!" aku cakap (dalam hati)

so, kebetulan si adik ni tengah pretend jadi singa, and she said "grrr!" *singaa ka?

ahah! jeng jeng jeng, tiba-tiba idea muncul balik macam hocus pocus gituuh

so? jadi
http://aimieblogrr.blogspot.com/



03 . apakah method penulisan anda ?
hentam saja lah, bukannya cikgu BM ada kan? apa yang muncul, secara ting tong or semulajadi, habislah blog ni aku kerjakan. kah kah kah.


04 . apa perasaan anda tengok blog org lawa dan menarik , tapi tengok blog sendiri taklawa pun . 
ehh~ ni kes perli aku ni. heei, jeles? ya, mestilah aku jeles. Itukan sifat semulajadi. Tapi, nak jeles-jeles, berpadalah. kalau dok jeles menjeles sampai tahap 'I WANT TO KILL YOUUU', haa~ aku tak terlibat. blog ni tak lawa ea? DUSH!

*haha, tak guna lah aku tumbuk korang melalui Net. habis computer aku berlubang.

05 . bila wujudnye blog anda ni ? 
 blog ini dengan rasminya dilahirkan pada puncak september iaitu 30 haribulan september, 
at exactly 12.00 tengah hari,

**

06 . sape org yg first tahu dan jadi follower anda ? 
 orang yang first sekali yang tahunya kelahiran benda alah ni semestinya aku AQILAH AKMAL.
heei~ betapa ganasnya aku bila aku dok paksa dia tolong lah follow aku. kah kah kah



07 . sila tagged 5 orang dan bagitahu mereka 
 *sungguh malas!
# nur eileen! sila jawab! haa, giliran kau pulak!
# fatin amirah! heii aku tak pernah tulis nama kau. haa~ amik lah.
### siapa mahu?


2 comments: