Friday

woohoo!

sedang gile meghaban! tga rasa2 macam nak campak buku macam baling topi ijazah!
    
           *siaran gila-gila tergendala sebentar*



*and.... action!*


ok. kalau korang gile gembira akan rasa macammana? aku rasa:

1. korang akan rasa main bowling akan strike penuh satu game
2. korang akan terkinja-kinja sampai siling boleh berlubang
3. korang rasa macam sedang parade dekat dataran merdeka
4. korang rasa korang akan tidur puas-puas!

perkara tuhh akan berlaku minggu hadapan. kau tunggu!

ok. kenapa la aku dok sebok cite bende yang merepek ini, pasal aku nampak tauke blog lain dok cite pasal periksa je, aku ketinggalan *tisu, tisu*, so, aku pon join sekali. yada yada yada.

XD

siaran langsung, tv 3^07

*korang mesti lha wonder haprak bende 3^07 tuhh kan? taip bende tuh kat kalkulator. then, terbalikkan 
      kalkulator tuuh. kau dapat apa?

                                                      LOVE
                                   *ngada-ngada*

                                                                  babai
                                                                ^___~

No comments:

Post a Comment