Thursday

movie hebad segala abadd.

pagi ini aku da dok tercongok kat depan pagar macam tugu negera.
in 2 hours 20 minutes, selepas aku dok sumpah seranah kawan aku yang sepatutnya pickup aku ke tebrau ni pon sampai.

next stop: the mall. (yeah)

kitorang pergi amik tiket. malaslah nak cite part ni. aku skip bole? bole?
ok. korang setuju la tu.
then, sementara tunggu nak masuk wayang, kitorang pergi melantak makan kat secret recipe.
ok. aku paling benci tempat ni.

kenapa? here's why:

1: pekerja/customer sana pikir kitorang ponteng sekola/ terlalu miskin untuk eat kat sana.
2: diorang suka kenakan gov. tax. aku tenyeh kau gov.tax!

(berikut adalah aksi tidak puas hati di secret recipe)



 ok. ni hazirah. dia happy sebab time ni belom ada lagi aksi-aksi pelayan yang jeles pada kitorang

ini shajeda. dia sememangnya tiada perasaan.hha. aku jahat

 ni pulak? aku. aku cuma senyum pasal tengah amik gambar. tiada alasan lain.

 ok. ini mungkin ada la siket rasa puas hati. hei, air dia sedap, kan?


                                                               haa, nampak? tak puas hati.

ok.ok. next time.sumpah tak pandang secret recipe lagi. maybe jeling or tenung. tapi tak masuk. promise!

setelah hampir sejam kitorang bersikap keanak-anakkan di arcade, kitorang pon pergi la beli pop-the-corn.

lawak teramat tidak lawak.  orang yang jaga kaunter tu boleh terketar-ketar depan kitorang.
(aww. gorgeous us)
anyway, time kitorang masuk bilik untuk meng-watch movie, kitorang perasan:
kita bertiga sahaja yang ada di situ.

badan dah terketar-ketar tahap suhu -0 darjah celcius (bohong)
then baru la ada orang datang.
atfirst, pikir ada lembaga, pasal orang tu pakai baju putih..


then: da habis movie, kitorang ke starbucks.
ok. scene ini sebijik seperti di secret recipe. boikot karang!

keh. sedikit penghargaan from me to you.

cheesecake tu? oh. da separuh makan baru teringat nak amik gambar. sory.

No comments:

Post a Comment